Kakfest



På min bemärkelsedag bjöd jag hem mina närmsta vänner på kakfest.
Vad jag bjöd på ser ni lite grann ovanför. Är sugen på att göra något liknande igen.
Annars när man bakar för egen del känns det inte lika värt.
Jag gillar att baka. Och att träffa vänner. Så det blir liksom en bra kombo! :)


Ikväll har jag bara tagit det lugnt.
Först Idol - BRA att Alice & Andreas gick vidare - och sedan lite bildredigering till jobbet.
Det är kul att jag, trots jobb i klädbutik, får möjlighet att utveckla min kreativitet och ansvara för komunikation osv. på jobbet! I really like.


Nu ska jag se senaste avsnittet av Gossip Girl.
Jag VILL att Chuck & Blair ska vara tillsammans ju.
Men man får inte alltid/nästan aldrig som man vill. Ha det bra hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0