Äkta kärlek

Brun, fin, mjuk och alldeles... Alldeles UNDERBAR!
Igår slog jag till! Världens, kanske vackraste, skinnhandväska från DonDonna blev min.
1295:- ordinariepris blev 998:- då Accent (affären jag köpte väskan från) hade en drive med 25% av på alla handväskorna. Gissa om jag blev glad!

Den är så fin... Perfekt storlek. Underbar lukt. Och den är gjord av det mjukaste av alla skinn.
Åhh. Men det är knappt jag vågar använda den (höll på att skriva "det är knappt jag vågar använda henne") men någon måtta får det vara! Men det kommer att bli en fin följeslagare vill jag lova.

Ska lägga in en bild på underverket så snart jag fotat.
Ni måste få se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0